لزوم اخذ شناسه یکتا از سوی مرتعداران  

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران باتاکید بر لزوم اخذ شناسه یکتا از سوی مرتعداران گفت: براین اساس از مرتعداران استان درخواست می‌شود تا بمنظور ثبت مشخصات در سامانه سمطا و اخذ شناسه یکتا به اداره کل منابع طبیعی استان و یا شهرستان‌ها مراجعه کنند.

رضا بیانی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در اظهاراتی با اشاره به ممنوعیت هرگونه اقدامی در راستای ارائه خدمات به مرتعداران خارج از سامانه سمطا، تاکید کرد: مرتعداران باید برای اخذ شناسه یکتا اقدام کنند.

وی در این راستا تصریح کرد: بمنظور اخذ شناسه یکتا  جهت تثبیت شغل مرتعداری و برای ارائه خدمات الکترونیکی و برخط و شفاف به بهره‌برداران، از کلیه مرتع‌داران تقاضا می‌شود تا جهت ثبت اطلاعات خود در سامانه سمطا به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران و یا ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های تابعه مراجعه کنند.

بیانی همچنین ادامه داد: مدارک مورد نیاز در هنگام مراجعه تصویر کارت ملی مرتعدار و ارائه شماره تلفن همراه و ثابت و آدرس محل سکونت ایشان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران  اظهار کرد: مرتعداران با ثبت اطلاعات  در سامانه سمطا، می توانند از امکانات آن از جمله دریافت خدمات الکترونیکی شامل اخذ شناسه یکتا جهت تثبیت شغل مرتعداری، تمدید پروانه چرای دام، اصلاح سوابق ممیزی دامداران، مشاهده سوابق و وضعیت پروانه و اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با مراتع استفاده کنند.

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود